Friday, March 24, 2006

沒有旅行了

原本, 我正在士林夜市裡亂逛亂食.
但是, 我現在正窩在家裡打文章.

這一個月來搜集的資料, 編排的行程, 期盼的旅行, 在臨門的一腳完全變成泡沫.

我明白不能抱怨我的同伴, 因為她又沒有故意生病來破壞這個行程, 只是真的很想抒發一下現在超級無敵極之失望的心情而已.

I'M OK LA, BUT PLEASE KEEP YOU HEALTH, MS J!

3 comments:

Anonymous said...

jas...你o係我心目中係最唔會埋怨人嘅好朋友......下次再去過la...預埋我...eheh
我為所有人多謝你~~~

Unknown said...

sori, sori, sorry!!

我知道你好失望同無奈,我都係呀...非常抱歉。最多下回五月天嚮台灣開演唱會時,我同你去睇呀! (^_^)

Anonymous said...

yes doesn't matter la...we r jux wishing jay to be good asap...n no next time plz..ti's reali suffering....
yeh..i hope we could hv a trip together tooo...let's plan~