Tuesday, May 03, 2005

明信片



回到家裡, 發現有一張由澳洲寄出的明信片放在床上.

朋友回來已一個多星期了, 從沒想過會收到她的明信片, 實在非常驚喜. 其實我是很喜歡朋友在旅行時寄明信片給我, 記得在中學時曾要求同學這樣做, 雖然她不斷地罵我煩, 但她真的在日本寄了明信片給我, 收信時那種快樂, 直到現在還記得. 之後, 就再沒有這樣要求, 總覺得人家輕輕鬆鬆地旅行, 要求寄明信片像是給人一種心理壓力.

今天, 竟然在毫無預兆下收到明信片, 遺失的那種快樂回來了!

2 comments:

Anonymous said...

hehee...glad to hear u like it....i duno...i was not supposed to do it...but suddently wanted to give u all a surprise...luckily u like it.....
u know i'm really the person who like to give surprise always...first the sovenior...then u postcard...i did keep secret till the moment i told u gals...he.he....
thx u put the beautiful pics here...we MUST go traveling one day...'fighting fighting fighting"..heheh...we could certainly hv a G-day..hehe...dou know wt mean gday??ehhee..
anyway...this is really a good site to let me understanding u..keeep going....

Unknown said...

你唔記得有一日我問你地攞地址咩? 就係lei件事la....我d演技係咪好好呢?ho...ho...